SIA Inter Cars Latvija privātuma politika
1.Privātuma politikas mērķis un darbības
joma
1.1. Privātuma politikā (turpmāk – Politika) ir aprakstīts un tiek sniegta
informācija fiziskajām identificējamām personām (turpmāk – Datu subjekts) kā
Pārzinis apstrādā Datu subjekta personas datus, ja tie ir izlēmuši apmeklēt
Pārziņa uzturēto mājas lapu www.intercars.lv, sazināties ar Pārzini, izmantojot
norādītos tālruņus vai citas tiešsaistes formas (e-pasts, tālr.) vai ir
apmeklējuši Pārziņa telpas.
1.2. Šajā Politikā Pārzinis ir aprakstījis pasākumus, lai nodrošinātu, ka
tiek aizsargātas datu subjekta intereses un brīvības, vienlaicīgi nodrošinot,
ka to dati tiek apstrādāti godprātīgi, likumīgi un datu subjektam pārredzamā
veidā.
1.3. Politika ir attiecināma uz fizisko personu datu apstrādi neatkarīgi no
tā, kādā formā un/vai vidē fiziskā persona sniedz personas datus (ienākot
teritorijā un/vai telpās, telefoniski, mutvārdos, u.tml.) un kādās Pārziņa
sistēmās (video, audio, web u.tml.) tie tiek apstrādāti.
1.4. Ja tiks atjaunināta (aktualizēta) šī Politika, visas izmaiņas, kā arī
Politikas vēsturiskās redakcijas par pēdējiem diviem mēnešiem, tiks publicētas
Pārziņa mājaslapā sadaļā Privātuma politika. Jebkurā gadījumā grozījumi šajā
Politikā stājas spēkā, paziņojumos par izmaiņām šajā politikā, norādītajā
datumā.
2.Pārzinis
2.1. Personas datu apstrādes Pārzinis ir SIA "Inter Cars Latvija"
(vienotais reģ.Nr. 40103315276, kontaktinformācija: Plieņciema iela 35, Mārupe,
LV-2167, e-pasta adrese: [email protected], mājas lapa
www.intercars.lv) (šajā Politikā – Pārzinis).
2.2. Datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija
[email protected]
3.Piemērojamie tiesību akti
3.1. Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) (turpmāk – Regula).
3.2. Citi piemērojamie tiesību akti fizisko personu datu apstrādes un
aizsardzības jomā, tajā skaitā, normatīvie akti, kas reglamentē informācijas
sabiedrības pakalpojumus.
4.Personas datu apstrādes mērķi
4.1. Pārzinis ir ieviesis:
1) grāmatvedības un preču pasūtījumu dokumentu uzskaites sistēmu, ar mērķi
nodrošināt precīzu pakalpojumu sniegšanu, līgumsaistību izpildi un Pārziņa
leģitīmo interešu ievērošanu;
2) Pārziņa un tā sadarbības partneru organizēto pasākumu norišu dokumentu
un foto un/vai video arhīvu saglabāšana un publiskošana ar mērķi popularizēt
Pārziņa un tā pārstāvēto zīmolu atpazīstamību, kā arī attīstīt profesionālās un
izglītības kvalitātes standartus Pārziņa darbības un interešu jomās;
3) videonovērošanu ar mērķi novērst vai atklātu noziedzīgus nodarījumus
saistībā ar personu un īpašuma aizsardzību, Pārziņa vai trešās personas
tiesisko interešu aizsardzību un personu vitāli svarīgu interešu, tajā skaitā,
dzīvības un veselības aizsardzību;
4) ienākošās un izejošās komunikācijas (e-pasta vēstules, whatsapp/skype,
pasta vēstules) saglabāšanu un uzskaiti, lai nodrošinātu līgumsaistību izpildi
un Pārziņa leģitīmo interešu ievērošanu;
5) Pārzinis veic mājas lapas www.intrcars.eu/lv apmeklējuma vēstures
analīzi, lai veiktu tirgus izpēti un datu subjektu viedokļu analīzi, izmantojot
sīkdatnes;
6) Klientu, potenciālo klientu un sadarbības partneru informēšanas
platforma sociālajos tīklos, ar mērķi informēt par svarīgiem jaunumiem Pārziņa
darbībā, tirdzniecības jaunumiem, akcijām un Pārziņa leģitīmo interešu
ievērošanu;
4.2. Apstrādājot personas datus citiem mērķiem, kas nav norādīti šajā
Politikā, Pārzinis, par to apstrādes individuālajiem nosacījumiem informē datu
subjektu atsevišķi, ievērojot Regulas 13. panta nosacījumus. Šajā Politikā
pārzinis ir izdalījis datu apstrādes, lai izpildītu, Regulas 13.un 14.panta
nosacījumus.
5.Kādus personas datus apstrādā
Pārzinis?
5.1. Personas datu kategorijas, ko apstrādā Pārzinis, ir atkarīgas no
fizisko personu izmantotajiem Pārziņa pakalpojumiem. Piemēram, datu subjektam
saņemot vai izsakot vēlmi saņemt Pārziņa sniegtos pakalpojumus, iegādāties no
Pārziņa materiālus un preces, atbilstoši normatīvo aktu prasībām un Pārziņa
leģitīmajai interesei, Pārzinim ir pienākums un tiesības apstrādāt datu
subjekta identificējošo informāciju un informāciju, kas apliecina personas
identitāti. Šajā gadījumā, lai sasniegtu pakalpojumu sniegšanas mērķi Pārzinis
var apstrādāt personas datu apjomu, kas ietver gan vārdu, uzvārdu, gan personas
kodu, gan kontaktinformāciju, gan informācija par saņemtajiem un saņemamajiem
pakalpojumiem un preču sortimentu, personas transportlīdzekļa reģistrācijas un
identifikācijas datus, t.sk. šasijas numurs, valsts reģistrācijas numurs (cik
bieži, kādus pakalpojumus izvēlas, kādus materiālus un preces iegādājas, vai un
cik ir garantijas gadījumi, preču atgriešana un apmaiņa, apmaksas veids un
termiņi, kavētie maksājumi, u.tml.) u.c. attiecīgā informācija tiek fiksēta
dokumentācijā un saglabāta Pārziņa datu apstrādes sistēmā.
5.2. Datu subjektam saņemot pakalpojumus, tiek apstrādāti personas dati
atbilstoši starp Pusēm noslēgtajam līgumam.
5.3. Datu subjektam ieejot/nokļūstot Pārziņa, telpās vai tās teritorijā,
kurā tiek veikta videonovērošana, var tikt apstrādāti tās videoattēls un laiks,
kad tā ir apmeklējusi telpas. Videnovērošana netiek veikta teritorijās, kur
datu subjekti sagaida paaugstinātu privātumu, atpūtas zonās, ģērbtuvēs u.tml.
Videonovērošanas kameru ieraksta zonas ir koncentrētas uz gaiteņiem, ieeju/
izeju, automašīnām to plūsmu Pārziņa teritorijā;
5.4. sazinoties rakstveidā ar Pārzini, var tikt saglabāts komunikācijas
saturs un laiks, kā arī, informācija par izmantoto komunikācijas rīku (e-pasta
adrese, tālr, Nr., skype lietotājvārds u.tml., adrese e-pieraksta sistēmā
norādītā informācija);
5.5. Pārziņa un tā sadarbības partneru organizētajos pasākumos un norišu
vietās, tiek veikta pasākuma foto un video dokumentēšana, interviju ierakstīšana,
kā rezultatā, dalībnieku foto un video attēli var tikt apstrādāti, saglabājot
tos Pārziņa arhīvos, izvietojot mājas lapā, Pārziņa uzturētajos sociālo tīklu
kontos un citos Pārziņa informatīvajos materiālos;
6.Kāds ir personas datu apstrādes
tiesiskais pamats?
6.1. Datu apstrāde ar mērķi nodrošināt pakalpojumus tiek veikta
pamatojoties uz Regulas 6.panta 1. punkta b) un c) apakšpunktu, t.i. apstrāde
ir vajadzīga līguma, kura līgumslēdzēja puse ir datu subjekts, izpildei vai
pasākumu veikšanai pēc datu subjekta pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas;
apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uz Pārzini attiecināmu juridisku
pienākumu. Kā arī, atsevišķos gadījumos, lai nodrošinātu Pārziņa un trešo
personu leģitīmās intereses (piemēram, lai izmeklētu gadījumus, kad ir saņemtas
sūdzības par pakalpojumu sniegšanas kvalitāti, veiktu pēckontroles, lai
uzlabotu pakalpojumu sniegšanu, kā arī, lai nodrošinātos ar pierādījumiem pret
iespējamām pretenzijām) datu apstrāde tiek veikta pamatojoties uz Regulas
6.panta 1.punkta f apakšpunktu.
6.2. Līgumos, norēķinu un grāmatvedības dokumentos iekļautie un citi
Pārziņa apstrādātie fizisko personu dati var tikt izmantoti arī citiem mērķiem,
Pārzinim realizējot leģitīmo interesi, vai ja tam saņemta pienācīga un noteikta
Datu subjekta piekrišana, kaut sākotnējais datu apstrādes mērķis ir bijis
atšķirīgs.
6.3. Videonovērošana tiek veikta, pamatojoties uz Regulas 6.panta 1.punkta
d) un f) apakšpunktu, t.i. Personas datu apstrāde ir vajadzīga, lai aizsargātu
datu subjekta vai citas fiziskas personas vitāli svarīgas intereses (piemēram,
videonovērošanā, ja personas datu apstrāde ir vajadzīga personas dzīvības un
veselības aizsardzībai, kas ir saistīti ar noziedzīgu nodarījumu novēršanu
un/vai atklāšanu); Pārziņa un trešo personu leģitīmo interešu nodrošināšanai
(piemēram, lai novērstu vai atklātu noziedzīgus nodarījumus saistībā ar īpašuma
aizsardzību, nodrošinātos ar pierādījumiem, nodrošinātu klientu apkalpošanas
kvalitātes visaugstākos standartus).
6.3. ienākošās un izejošās komunikācijas (e-pasta vēstules, whatsapp,
skype, pasta vēstules,) saglabāšana un uzskaite tiek veikta, pamatojoties uz
Regulas 6.panta 1.punkta b) c) un f) apakšpunktu. Lai nodrošinātu Pārziņa
normatīvajos aktos noteikto pienākumu izpildi, tas ir, uzskaitītu
korespondenci, atbilstoši Pārziņa nomenklatūrai un prasībām, kas izriet no
"Arhīva likuma”, kā arī, lai nodrošinātu Pārziņa leģitīmo interešu
ievērošanu, piemēram, (piemēram, lai izmeklētu gadījumus, kad ir saņemtas
sūdzības par klientu apkalpošanas un preču kvalitāti kā arī, lai nodrošinātos
ar pierādījumiem pret iespējamām pretenzijām).
6.4. Pārzinis veic mājas lapas, sociālo tīklu apmeklējumu vēstures analīzi,
lai veiktu tirgus izpēti un datu subjektu viedokļu analīzi, pamatojoties uz
Regulas 6.panta 1.punkta f) apakšpunktu, t.i. Pārzinim ir leģitīma interese
veikt analīzi, kas liecina, vai var liecināt par tā zīmola, vai tā pārstāvēto
zīmolu atpazīstamību, kā arī veikt aptaujas nosūtot datu subjektiem attiecīga
satura informāciju un piedāvājumus.
7.Kāds ir personas datu apstrādes
laikaposms?
7.1. Pārzinis, izvēloties kritērijus personas datu glabāšanai, ņem vērā
zemāk norādītos apstākļus:
7.1.1. vai personas datu glabāšanās termiņš ir noteikts vai izriet no
Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem;
7.1.2. kādu periodu attiecīgos personas datus ir nepieciešams glabāt, lai
nodrošinātu Pārziņa vai trešās personas leģitīmo interešu realizācijai un
aizsardzībai;
7.1.3. kamēr nav atsaukta personas sniegtā piekrišana personas datu
apstrādei un nepastāv kāds cits tiesiskais pamats datu apstrādei, piemēram, lai
izpildītu Pārzinim saistošus pienākumus;
7.1.4. Pārzinim nepieciešams aizsargāt Datu subjekta vai citas fiziskas
personas vitāli svarīgas intereses, tajā skaitā, dzīvību un veselību.
7.2. Sniedzot pakalpojumus Pārzinis ievēro speciālos normatīvos aktus, kas
nosaka tā pienākumu saglabāt atsevišķus datus. Ja vēlaties uzzināt detalizētu
informāciju lūdzam sazināties ar Pārzini, izmantojot augstāknorādīto
kontaktinformāciju;
7.3. Sniedzot pakalpojumus kuriem ir noteikts garantijas termiņš,
informāciju par pakalpojumu sniegšanas aspektiem tiks saglabāta vismaz 3 gadus,
ievērojot noilgumu, kas piemērojams attiecīgajam tiesiskajām attiecībām.
Minētais termiņs attiecas arī uz vizuālo datu (video) apstrādi, kas tiek tiek iegūti
preces atbilstības fiksēšanas nolūkos.
7.4. videonovērošanas ieraksti ar mērķi novērst vai atklāt noziedzīgus
nodarījumus saistībā ar personu un īpašuma aizsardzību, Pārziņa vai trešās
personas tiesisko interešu aizsardzību un personu vitāli svarīgu interešu, tajā
skaitā, dzīvības un veselības aizsardzību, tiks glabāti periodu, kas
nepārsniedz 30 dienas, ja vien attiecīgajā videoierakstā netiks atspoguļota
iespējami prettiesiska rīcība vai rīcība, kas , iespējami, palīdzēs Pārzinim
vai trešajām personām nodrošināt to tiesiskās intereses. Šajā gadījumā,
attiecīgais videoieraksts var tikt izgūts un saglabāts līdz tiesiskās intereses
nodrošināšanas brīdim.
7.5. ienākošās un izejošās komunikācijas (e-pasta vēstules, whatsapp,
skype, pasta vēstules) saglabāšanu un uzskaiti, lai nodrošinātu Pārziņa
leģitīmo interešu ievērošanu, tiks glabāta periodu, kas nepārsniedz piecus
gadus, ja vien attiecīgajā komunikācijā netiks atspoguļota iespējami
prettiesiska rīcība vai rīcība, kas, iespējami, palīdzēs Pārzinim vai trešajām
personām nodrošināt to tiesiskās intereses.
7.6. Pēc glabāšanas laikposma beigām, personas dati tiks neatgriezeniski
dzēsti, ja vien normatīvais akts, piemēram, likums par arhīvu, neuzliks par
pienākumu glabāt.
8.Kurš piekļūst informācijai un kam tā
tiek izpausta?
8.1. Pārzinim ir pienākums sniegt informāciju par apstrādātajiem personas
datiem:
8.1.1. tiesībsargājošām iestādēm, tiesai vai citām valsts un pašvaldības
iestādēm, ja tas izriet no normatīvajiem aktiem un attiecīgajām iestādēm ir
tiesības uz pieprasīto informāciju, ja tā ir bijusi īpaši jāpieprasa;
8.1.2. ja attiecīgajai trešajai personai personas dati jānodod noslēgtā
līguma ietvaros, lai veiktu kādu līguma izpildei nepieciešamu funkciju
(piemēram, garantijas, apdrošināšanas līguma gadījumā; Pārziņa leģitīmo
interešu realizācijai; vai, ja ir nepieciešams uzlabot labāku pakalpojumu servisu
un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu klientam, piesaistot pakalpojumu
sniedzējus;
8.1.3. saskaņā ar Datu subjekta skaidru un nepārprotamu pieprasījumu;
8.1.4. likumīgo interešu aizsardzībai, piemēram, vēršoties tiesā vai citās
valsts institūcijās pret personu, kura ir aizskārusi šīs Pārziņa likumīgās
intereses.
8.2. Personas datu saņēmēji var būt Pārziņa pilnvarotiem darbinieki,
Apstrādātāji, tiesībsargājošās un uzraugošās institūcijas.
8.3. Pārzinis izsniegs fizisko personu personas datus tikai nepieciešamā un
pietiekamā apjomā, atbilstoši normatīvo aktu prasībām un konkrētās situācijas
pamatotiem objektīviem apstākļiem.
9.Kā tiek informēts Datu subjekts par
personas datu apstrādi?
9.1. Datu subjekts par šajā Politikā norādītajām personas datu apstrādēm
tiek informēts, izmantojot daudzlīmeņu pieeju, kurā ietilpst šādas metodes:
a) videonovērošanas vietās tiek izvietoti paziņojumi, ar kuriem Datu
subjektus (gājējus, autovadītājus, apmeklētājus, darbiniekus u.c.)
brīdina par to, ka Pārziņa teritorijā notiek videonovērošana, sniedzot
pamatinformāciju saistībā ar videonovērošanu, kā arī informē par iespējām
saņemt detalizētāku informāciju;
b) izmantojot Pārziņa e-vides pieteikuma formas tiek izvietoti paziņojumi
ar šo privātuma politiku;
c) Apmeklējot mājas lapu, Datu subjekts var iepazīties ar paziņojumu par to
kādas sīkdatnes tiek izmantotas, kā arī tiek aicināts iepazīties ar attiecīgo
Politiku.
Šī Pārziņa Politika
ir publiski pieejama internetā Pārziņa mājaslapā www.intercar.lv un Pārziņa
klientu apkalpošanas vietās;
10.Datu subjekta tiesības
10.1 Datu subjektam ir tiesības pieprasīt Pārzinim piekļuvi saviem personas
datiem un saņemt precizējošu informāciju par to, kādi personas dati par viņu ir
Pārziņa rīcībā, kādiem nolūkiem Pārzinis apstrādā šos personas datus, personas
datu saņēmēju kategorijas (personas, kam personas dati ir izpausti vai kam tos
paredzēts izpaust, ja vien normatīvie akti konkrētā gadījumā atļauj Pārzinim
šādu informāciju sniegt (piemēram, Pārzinis nevar sniegt Datu subjektam
informāciju par attiecīgām valsts institūcijām, kuras ir kriminālprocesa
virzītāji, operatīvas darbības subjekti vai citas institūcijas, par kurām
normatīvie akti aizliedz šādas ziņas izpaust)), informāciju par laikposmu, cik
ilgi personas dati tiks glabāti, vai kritēriji, ko izmanto minētā laikposma
noteikšanai.
10.2. Ja Datu subjekts uzskata, ka Pārziņa rīcībā esošā informācija ir
novecojusi, neprecīza vai nepareiza, Datu subjektam ir tiesības prasīt savu
personas datu labošanu.
10.3. Datu subjektam ir tiesības prasīt savu personas datu dzēšanu, vai
iebilst pret apstrādi, ja persona uzskata, ka personas dati ir apstrādāti
nelikumīgi, vai tie vairs nav nepieciešami saistībā ar nolūkiem, kādiem tie
tika vākti un/vai apstrādāti (īstenojot principu tiesības "tikt
aizmirstam").
10.4. Pārzinis informē, ka Datu subjekta personas dati nevar tikt dzēsti,
ja personas datu apstrāde ir nepieciešama: lai Pārzinis aizsargātu Datu
subjekta vai citas fiziskas personas vitāli svarīgas intereses, tajā skaitā,
dzīvību un veselību; lai aizsargātu Pārziņa īpašumu; lai Pārzinis vai trešā
persona celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgās (tiesiskās) intereses;
arhivēšanas nolūkos atbilstoši Latvijā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem,
kas regulē arhīvu veidošanu.
10.5. Datu subjektam ir tiesības prasīt, lai Pārzinis ierobežotu Datu
subjekta personas datu apstrādi, ja ir viens no šādiem apstākļiem:
10.5.1. Datu subjekts apstrīd personas datu precizitāti – uz laiku, kurā
Pārzinis var pārbaudīt personas datu precizitāti;
10.5.2. apstrāde ir nelikumīga, un Datu subjekts iebilst pret personas datu
dzēšanu un tās vietā pieprasa datu izmantošanas ierobežošanu;
10.5.3. Pārzinim personas dati apstrādei vairs nav vajadzīgi, taču tie ir
nepieciešami Datu subjektam, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas
prasības;
10.5.4. Datu subjekts ir iebildis pret apstrādi, kamēr nav pārbaudīts, vai
pārziņa leģitīmie iemesli nav svarīgāki par datu subjekta leģitīmajiem
iemesliem.
10.6. Ja Datu subjekta personas datu apstrāde ir ierobežota saskaņā ar
10.5. punktu, šādus personas datus, izņemot glabāšanu, apstrādā tikai ar Datu
subjekta piekrišanu vai tādēļ, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas
prasības, vai, lai aizsargātu citas fiziskas vai juridiskas personas tiesības,
vai svarīgas sabiedrības intereses.
10.7. Pirms Datu subjekta personas datu apstrādes ierobežojuma atcelšanas
Pārzinis informē Datu subjektu.
10.8. Datu subjektam ir tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai,
ja tas uzskata, ka Pārzinis viņa personas datus ir apstrādājis prettiesiski.
10.9. Datu subjekts var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu
šādā veidā:
10.9.1. rakstveida formā klātienē Pārziņa telpās, uzrādot personu
apliecinošu dokumentu (piemēram, pasi vai ID karti, u.tml.), jo Datu subjektam
ir pienākums sevi identificēt;
10.9.2. elektroniskā pasta veidā, parakstot to ar drošu elektronisko
parakstu. šajā gadījumā, tiek prezumēts, ka datu subjekts ir sevi
identificējis, ar pieprasījuma iesniegšanu, kas parakstīts ar drošu
elektronisko parakstu. Vienlaicīgi, Pārzinis saglabā sev tiesības šaubu
gadījumā pieprasīt datu subjektam papildus informāciju, ja tas uzskata to par nepieciešamu.
10.9.3. izmantojot pasta sūtījumu. šajā gadījumā atbilde tiks sagatavota un
nosūtīta, izmantojot ierakstītu vēstuli, tādejādi nodrošinoties, ka
nepilnvarotas personas nevarēs saņem šo sūtījumu. Vienlaicīgi, Pārzinis saglabā
sev tiesības šaubu gadījumā pieprasīt datu subjektam papildus informāciju, ja
tas uzskata to par nepieciešamu.
10.10. Datu subjektam ir pienākums cik vien iespējams savā pieprasījumā
precizēt datumu, laiku, vietu un citus apstākļus, kas palīdzētu izpildīt tā
pieprasījumu.
10.11. Pēc rakstveida Datu subjekta pieprasījuma saņemšanas par savu
tiesību īstenošanu Pārzinis:
10.11.1. pārliecinās par personas identitāti;
10.11.2. izvērtē pieprasījumu, ja:
- var nodrošināt pieprasījumu, piemēram, videomateriālu aplūkošanu vai
audioieraksta noklausīšanos, tad Datu subjekts kā pieprasījuma iesniedzējs
var saņemt videomateriāla vai audio ieraksta, vai citu datu kopiju.
- ir nepieciešama papildus informācija, lai identificētu Datu subjektu,
kurš pieprasa informāciju, tad Pārzinis var lūgt Datu subjektam papildus
informāciju, lai spētu korekti atlasīt informāciju (piemēram, videonovērošanas
vai sarunu ierakstus, fotogrāfijas), kuros Datu subjekts ir identificējams.
- informācija ir dzēsta vai persona, kas pieprasa informāciju nav Datu subjekts
vai persona nav identificējamam, tad Pārzinis var noraidīt pieprasījumu saskaņā
ar šo Politiku un/vai normatīvajiem aktiem.
11.Kā tiek aizsargāti personas dati?
11.1. Pārzinis nodrošina, pastāvīgi pārskata un uzlabo personu datu
aizsardzības pasākumus, lai aizsargātu fizisko personu personas datus no
nesankcionētas piekļuves, nejaušas nozaudēšanas, izpaušanas vai iznīcināšanas.
Lai to nodrošinātu, Pārzinis izmanto atbilstošas tehniskās un organizatoriskās
prasības, t.sk., izmantojot ugunsmūrus, ielaušanās atklāšanas, analīzes
programatūras un datu šifrēšanu.
11.2. Pārzinis rūpīgi pārbauda visus pakalpojuma sniedzējus, kas Pārziņa
vārdā un uzdevumā apstrādā fizisko personu personas datus, kā arī izvērtē, vai
sadarbības partneri (personas datu apstrādātāji) pielieto atbilstošus drošības
pasākumus, lai fizisko personu personas datu apstrāde notiktu atbilstoši
Pārziņa deleģējumam un normatīvo aktu prasībām.
11.3. Personas datu drošības incidenta gadījumā, ja tas radīs iespējami
augstu risku datu subjekta tiesībām un brīvībām, Pārzinis paziņos par to
attiecīgajam Datu subjektam, ja tas būs iespējams, vai informācija tiks
publiskota Pārziņa mājaslapā vai citādā iespējamā veidā kā piemēram, izmanojot
plašsaziņas līdzekļiem (TV, radio, laikrakstā, sociālajos tīklos, u.tml.).