Lietošanas noteikumi
INTERNETA VEIKALA WWW.IC24.LV TIRDZNIECĪBAS NOTEIKUMI


Spēkā no: 03.07.2024.
1. PAMATINFORMĀCIJA

1.1 Šie noteikumi noteic Vietnes bezmaksas izmantošanas noteikumus, attālināti noslēdzot līgumus par preču pārdošanu, un Pakalpojumu sniedzēja elektronisku Pakalpojumu sniegšanu.

1.2 Noteikumus ir sagatavojis un piemēro SIA “Inter Cars Latvija”, juridiskā adrese: Plieņciema iela 35, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167, reģistrācijas numurs: 40103315276 („Pakalpojumu sniedzējs”).

1.3 Saziņa ar Pakalpojumu sniedzēju notiek:

1.4 Šie Noteikumi ir nepārtraukti pieejami Vietnes kājenē tādā veidā, kas ļauj tos iegūt, reproducēt un saglabāt to saturu, tos izdrukājot vai saglabājot uz ārēja datu nesēja jebkurā laikā.

2. DEFINĪCIJAS

Šajos noteikumos ar lielo burtu rakstītajiem terminiem ir šāda nozīme:

2.1 Veikals – veikali ar nosaukumu "Inter Cars", ko pārvalda trešās personas, kas sadarbojas ar Pakalpojuma sniedzēju. Filiāļu saraksts ar to adresēm (fiziskā atrašanās vieta) ir pieejams tīmekļa vietnē: https://www.ic24.lv/veikali;

2.2 Infolīnija - Pakalpojuma sniedzēja zvanu centrs, tostarp cilvēku komanda un tehniskā infrastruktūra. Lietotājs var sazināties ar Infolīniju, zvanot uz tālruņa numuru: +371 6331 9999;

2.3 Patērētājs – fiziska persona, kas slēdz ar Pakalpojumu sniedzēju tiesisku darījumu, kas nav tieši saistīts ar tās uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību;

2.4 Konts – Pakalpojumu sniedzēja uzturēts reģistrētā lietotāja konts, kas ļauj Reģistrētajam lietotājam izmantot šo Noteikumu 5.7.punktā aprakstītās funkcijas;

2.5 Vērtējums – punktu vērtība skalā no viens līdz pieci, kas izteikta kā piešķirto zvaigžņu skaits, ko Lietotājs ir piešķīris Vietnē piedāvātajām Precēm, izmantojot Vietnē pieejamo funkcionalitāti;

2.6 Atsauksme – Lietotāja komentārs par Pakalpojumu sniedzēja Vietnē piedāvātajām Precēm, izmantojot Vietnē pieejamo funkcionalitāti;

2.7 Privātuma politika – Vietnes privātuma politika, kas pieejama adresē: https://www.ic24.lv/privatuma-politika;

2.8 Saņemšanas punkts – veikals, pakomāts vai cita vieta, kuru Pakalpojumu sniedzējs ir norādījis kā vietu, kur var saņemt Vietnē iegādātās Preces;

2.9 Noteikumi – šie Interneta veikala tirdzniecības noteikumi;

2.10 Vietne – tīmekļa vietne ar tiešsaistes veikala funkcionalitāti, ko pārvalda Pakalpojuma sniedzējs un kas pieejama adresē: https://www.ic24.lv;

2.11 Prece – nozīmē kustamu priekšmetu, ko var iegādāties vai rezervēt Vietnē, izmantojot Noteikumos aprakstītos tirdzniecības kanālus un kas var būt pārdošanas līguma priekšmets, arī Prece, ko Lietotājs vēlētos saņemt noteiktā Autoservisā (Click&Repair);

2.12 Pakalpojums – nozīmē Noteikumu 3.1. punktā norādīto jebkuru Pakalpojumu sniedzēja elektroniski sniegto pakalpojumu;

2.13 Lietotājs – jebkura fiziska persona, kas apmeklē Vietni vai izmanto vienu vai vairākus Noteikumos aprakstītos pakalpojumus vai funkcijas;

2.14 Reģistrēts lietotājs – Lietotājs, kurš reģistrējis Kontu Vietnē;

2.15 Autoserviss – trešā persona, kas vada autoservisu vai sniedz ar automobiļiem saistītus pakalpojumus (piemēram, auto remonta pakalpojumus), kas sadarbojas ar Pakalpojumu sniedzēju uz atsevišķa līguma pamata. Pašreizējais Autoservisu saraksts un to adreses ir pieejamas: https://www.ic24.lv/servisi/.

3. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

3.1 Noteikumi nosaka kā Pakalpojumu sniedzējs Lietotājam sniedz šādus Pakalpojumus:

  • 3.1.1. piekļuvi Vietnes saturam;
  • 3.1.2. konta uzturēšana (tikai Reģistrētiem lietotājiem);
  • 3.1.3. ļauj pievienot atsauksmes;
  • 3.1.4. izmantot citus pakalpojumus vai funkcijas, kuras Pakalpojumu sniedzējs ir padarījis pieejamus Vietnē.

3.2 Saistībā ar Pakalpojumu lietošanu Lietotājs nedrīkst publicēt nelegālu saturu, jo īpaši saturu:

  • 3.2.1. kas pārkāpj citu personu tiesības, jo īpaši īpašuma tiesības vai autortiesības, komercnoslēpumus, rūpnieciskā īpašuma tiesības;
  • 3.2.2. kas atbalsta vai sludina radikālu sociālo attieksmi, jo īpaši jebkāda veida diskrimināciju dzimuma, vecuma, invaliditātes, rases, reliģijas, tautības, politiskās vai sociālās pārliecības, dalības arodbiedrībās, etniskās izcelsmes, konfesijas, seksuālās orientācijas dēļ;
  • 3.2.3. kas satur kūdīšana uz noziegumu;
  • 3.2.4. kas pārkāpj normatīvo aktu noteikumus.

3.3 Lietotājs, kurš saņem informāciju par Vietnē pieejamā satura nelikumību vai neatbilstību likumam vai Noteikumiem, var ziņot par šo faktu Pakalpojumu sniedzējam, nosūtot ziņu uz e-pasta adresi: [email protected].

3.4 Saņemot oficiālu paziņojumu vai iegūstot ticamu informāciju par Lietotāja sniegtā satura nelegālo raksturu, Pakalpojumu sniedzējs ir tiesīgs liegt piekļuvi šim saturam.

3.5 Lietotājs ir tiesīgs izmantot Vietni (jo īpaši tās saturu veidojošos elementus) tikai un vienīgi savām personīgajām vajadzībām. Tas jo īpaši nozīmē, ka datus un citus Vietnes resursos esošos materiālus, gan tos, kas ir aizsargāti saskaņā ar autortiesību likumu, gan tos, kas nav aizsargāti, nav atļauts izmantot uzņēmējdarbības veikšanai.

3.6 Lietotājs nedrīkst izmantot Vietni un Pakalpojumus veidā, kas traucē Vietnes vai jebkura tās elementa darbību.

3.7 Vietnes un Pakalpojumu izmantošana ir iespējama, ja Lietotāja izmantotā IT sistēma atbilst šādām minimālajām tehniskajām prasībām:

  • 3.7.1. ierīce, kas savienota ar internetu ar instalētu un lietošanai gatavu tīmekļa pārlūkprogrammu, kas atbalsta HTML5 un PDF formātu,
  • 3.7.2. iespējoti sīkfaili un javascript tīmekļa pārlūkprogrammā;
  • 3.7.3. ieteicamā ekrāna izšķirtspēja Vietnes attēlošanai ir 1920x1080 pikseļi.

3.8 Pakalpojuma sniedzējs informē, ka gadījumā, ja Lietotāja IT sistēma neatbilst iepriekš aprakstītajām minimālajām tehniskajām prasībām, Pakalpojumu izmantošana var būt neiespējama, apgrūtināta vai Vietne var nedarboties vai darboties nepareizi.

3.9 Par Vietnes un Pakalpojumu izmantošanu netiek iekasēta maksa. Tomēr Lietotājs sedz interneta pieslēguma un lietošanas izmaksas saskaņā ar līguma starp Lietotāju un viņa telekomunikāciju operatoru (interneta nodrošinātāju).

3.10 Lai nodrošinātu sniegto Pakalpojumu drošību, Pakalpojumu sniedzējs veic tehniskos un organizatoriskos pasākumus, kas atbilst sniegto Pakalpojumu drošības apdraudējuma pakāpei.

3.11 Pakalpojuma sniedzējs informē, ka Pakalpojumu izmantošana var būt saistīta ar risku jebkuram interneta lietotājam, kas sastāv no iespējamības Lietotāja IT sistēmā ievadīt ļaunprātīgu programmatūru un iegūt un pārveidot viņa datus, ko veic nepilnvarotas personas. Lai izvairītos no šo draudu riska, Lietotājam ir jāizmanto atbilstoši tehniskie risinājumi, lai samazinātu to rašanos, jo īpaši pretvīrusu programmas un ugunsmūri.

3.12 Pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs par to, ka Lietotājs izmanto Vietni vai atsevišķus Pakalpojumus veidā, kas neatbilst Noteikumu vai piemērojamo tiesību aktu nosacījumiem.

3.13 Pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs par jebkādiem pārkāpumiem Vietnes darbībā un ar tās starpniecību sniegto Pakalpojumu darbībā, ko izraisījusi nepārvarama vara, Lietotāja vainas dēļ radusies kļūme vai Lietotāja sistēmas vai datortehnikas defekti, Lietotāja pieslēguma kvalitāte internetam, Lietotāja interneta pakalpojumu sniedzēju ierīču defekti vai jebkuri citi apstākļi no Pakalpojumu sniedzēja puses, tai skaitā, jebkāda darbība vai bezdarbība, ko izraisījušas trešās personas.

4. VIETNES IZMANTOŠANA UN ATSAUKSMJU PIEVIENOŠANA

4.1 Vietne tiek izmantota, lai prezentētu Pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu un padarītu pieejamus materiālus, kas saistīti ar Pakalpojumu sniedzēja piedāvātajiem pakalpojumiem, kā arī tiek izmantota, lai Pakalpojumu sniedzējs slēgtu līgumus ar Lietotājiem (par Kontu pārvaldīšanas pakalpojuma sniegšanu, Preču pārdošanas līgumus).

4.2 Piekļuve Vietnei ir pieejama visiem Lietotājiem bez nepieciešamības reģistrēties Vietnē. Katrs Lietotājs var pārlūkot un meklēt publiski pieejamās Vietnes lapas.

4.3 Līgums par piekļuves nodrošināšanu Vietnei tiek slēgts uz Noteikumos noteiktajiem nosacījumiem uz nenoteiktu laiku, kad Lietotājs savas ierīces pārlūkprogrammā veiksmīgi atver Vietnes URL vai kad Lietotājs izmanto novirzīšanu, kas ved uz vietni (t.i., ieejot Vietnē). Līgums par Vietnes piekļuves pakalpojuma sniegšanu tiek izbeigts, Lietotājam atstājot Vietni.

4.4 Izmantojot Vietni, Pakalpojumu sniedzējs ļauj Lietotājiem pievienot Atsauksmes par Vietnē piedāvātajām Precēm. Līgums par Atsauksmju pievienošanas pakalpojuma sniegšanu tiek slēgts uz Noteikumos noteiktajiem termiņiem, uz nenoteiktu laiku, kad Lietotājs pievieno Atsauksmi

4.5 Jebkurš Lietotājs var brīvprātīgi pievienot savu atsauksmi par Vietnē piedāvātajām Precēm. Atsauksmes pievienošana iespējama tikai kopā ar Vērtējumu. Nav iespējams pievienot tikai Atsauksmi, taču ir iespējams pievienot tikai Vērtējumu.

4.6 Lietotājam ir iespēja pievienot Atsauksmi un izveidot Vērtējumu, izmantojot īpašu veidlapu, kas pieejama Vietnē aplūkotās preces lapā. Atsauksmes pievienošana var notikt arī pēc e-pasta saņemšanas ar aicinājumu izteikt viedokli par Vietnē iegādātajām Precēm.

4.7 Vērtējums tiek veidots, izmantojot Atsauksmju pievienošanas formas funkcionalitāti, izvēloties atbilstošu zvaigžņu skaitu (no vienas līdz piecām).

4.8 Atsauksme kopā ar Vērtējumu tiks publicēta Vietnē ar Lietotāja norādīto nosaukumu ne ilgāk kā 7 darba dienu laikā no tās pievienošanas.

4.9 Visas Atsauksmes regulē Pakalpojuma sniedzējs. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības nepublicēt vai dzēst Atsauksmi, ja tā pārkāpj šo Noteikumu nosacījumus.

4.10 Pievienojot Atsauksmi, Lietotājs apliecina, ka:

  • 4.10.1. ir Atsauksmes autors;
  • 4.10.2. viņam ir visas tiesības uz Atsauksmi, tostarp iespējamās autortiesības, licences un jebkādas likumā noteiktās piekrišanas, kas ļauj izmantot Atsauksmes saturu saskaņā ar Noteikumiem;
  • 4.10.3. viņa pievienotās Atsauksmes saturs nepārkāpj likuma normas vai ar likumu aizsargātās trešo personu tiesības, it īpaši personas tiesības, intelektuālā vai rūpnieciskā īpašuma tiesības;
  • 4.10.4. Atsauksmes saturs, kā arī pievienotais Vērtējums, pauž Lietotāja subjektīvo viedokli par konkrēto Vietnē pieejamo Preci;
  • 4.10.5. faktiski ir izmantojis Preces, par kurām viņš pievieno Atsauksmi. Šajā sakarā Pakalpojumu sniedzējs patur tiesības veikt pārbaudi;
  • 4.10.6. pievienojot Atsauksmi un veidojot Vērtējumu šajā punktā noteiktajā veidā, Lietotājs piekrīt Atsauksmes un Vērtējuma satura publicēšanai kopā ar savu vārdu arī citos Pakalpojumu sniedzēja publiski pieejamos saziņas kanālos.

4.11 Atsauksmei jāattiecas tikai uz konkrētu Preci un Lietotāja subjektīvo viedokli saistībā ar tās lietošanu.

4.12 Atsauksmes nedrīkst:

  • 4.12.1. saturēt nelikumīgu, jo īpaši ir aizskarošu, draudošu, apmelojošu, neķītru, pornogrāfisku, rasistisku, diskriminējošu vai vardarbību veicinošu saturu;
  • 4.12.2. būt nepatiesas vai maldinošas;
  • 4.12.3. saturēt nepatiesus apgalvojumus;
  • 4.12.4. saturēt informāciju par personas veselību;
  • 4.12.5. pārkāpt vai ierobežot trešo personu tiesības, jo īpaši autortiesības, preču zīmes vai citas intelektuālā īpašuma tiesības;
  • 4.12.6. saturēt konfidenciālu informāciju vai personas datus, piemēram, vārdu, uzvārdu, adresi vai tālruņa numuru;
  • 4.12.7. saturēt tehniski kaitīgus elementus, piemēram, vīrusus vai citu potenciāli kaitīgu programmatūru vai failus;
  • 4.12.8. saturēt nederīgas rakstzīmes;
  • 4.12.9. saturēt iegultas saites uz ārējām vietnēm;
  • 4.12.10. salīdzināt konkrētas cenas;
  • 4.12.11. saturēt kritiskus komentārus par citām Atsauksmēm vai to autoriem;
  • 4.12.12. veicināt pirkumus no konkurentiem;
  • 4.12.13. saturēt saturu, kas neattiecas uz konkrēto Preci, tostarp komentārus, kas adresēti Pakalpojumu sniedzējam par tā sniegtajiem pakalpojumiem.

4.13 Pēc noklusējuma Atsauksmes tiek rādītas hronoloģiskā secībā, sākot no jaunākās līdz vecākajai.

4.14 Publicējot Atsauksmi, Lietotājs piešķir Pakalpojuma sniedzējam neekskluzīvu, bez autoratlīdzības, neierobežotu laikā un teritorijā licenci Atsauksmes un Vērtējuma izmantošanai.

4.17 Licence ietver tiesības izmantot Atsauksmi pētījumos un citos Pakalpojuma sniedzēja tirdzniecības kanālos un sociālo tīklu kontos.

4.18 Atsauksmes, ko pievienojis pārbaudīts klients, t.i., persona, kura iegādājusies konkrēto Preci un izmantojusi 4.7. punktā minēto uzaicinājumu, lai pievienotu savu Atsauksmi, ir atzīmēti ar ikonu "Atsauksme apstiprināta ar pirkumu". Atsauksmēm, kas nav atzīmētas ar ikonu, Pakalpojuma sniedzējs negarantē, ka tās nāk no cilvēkiem, kuri ir lietojuši vai iegādājušies konkrēto Preci.

5. KONTA REĢISTRĀCIJA

5.1 Konta reģistrāciju var veikt jebkura persona, kura ir izpildījusi visus tālāk minētos nosacījumus:

  • 5.1.1. ir pareizi sniegusi visu informāciju, kas nepieciešama konta izveidei,
  • 5.1.2. ir iepazinusies ar Noteikumiem un apliecinājusi piekrišanu šiem Noteikumiem,
  • 5.1.3. apstiprinājusi Konta reģistrāciju, aktivizējot saiti (saiti), kas iekļauta Pakalpojumu sniedzēja automātiskajā e-pasta ziņojumā uz Lietotāja e-pasta adresi (e-pastu).

5.2 Konta reģistrācija ir obligāta Noteikumu 5.7 punktā minēto Pakalpojumu izmantošanai.

5.3 No konta reģistrācijas apstiprināšanas brīža Lietotāja dati tiks izmantoti, lai Pakalpojuma sniedzējs sniegtu Konta pārvaldības pakalpojumu.

5.4 Piekļuve Kontam notiek nekavējoties pēc tam, kad Lietotājs apstiprina Konta reģistrāciju 5.1.3.punktā norādītajā veidā.

5.5 Lietotājam ir piekļuve savam Lietotāja kontam, izmantojot reģistrācijas laikā norādīto ID (e-pasta adresi) un paroli. Reģistrēts lietotājs var mainīt paroli, lai piekļūtu Kontam.

5.6 Reģistrētam lietotājam var būt tikai viens Konts un viņš var identificēt sevi tikai ar vienu identifikatoru kopu.

5.7 Pakalpojumu sniedzējs Reģistrētajam lietotājam nodrošina piekļuvi šādiem pakalpojumiem un funkcijām:

  • 5.7.1. piekļuvi Kontam;
  • 5.7.2. iespēju ievadīt, saglabāt un rediģēt Reģistrētā lietotāja datus, tai skaitā datus, kas nav atzīmēti, kā obligātie dati;
  • 5.7.3. iespēju mainīt konta piekļuves paroli;
  • 5.7.4. iespēju Reģistrētajam lietotājam piekļūt visu pasūtījumu un pieteikumu vēsturei;
  • 5.7.5. iespēju iesniegt pieteikumu iegādāto Preču atgriešanai.

5.8 Reģistrētam lietotājam ir pienākums pastāvīgi atjaunināt savus Kontā norādītos datus.

5.9 Reģistrēts lietotājs var jebkurā laikā, nenorādot iemeslu, dzēst savu kontu, izmantojot Kontā pieejamo deaktivizēšanas pogu "Dzēst kontu" vai nosūtot pieprasījumu dzēst Kontu uz e-pasta adresi: [email protected]

6. PASŪTĪJUMU IZPILDE

6.1 Pārdevējs apliecina, ka visas Preces ir pilnīgi jaunas, bez fiziskiem un tehniskiem defektiem, ja vien Pakalpojuma sniedzējs nav norādījis citādi.

6.2 Preču iegādi Vietnē var veikt gan reģistrēti, gan nereģistrēti Lietotāji.

6.3 Tiek uzskatīts, ka pirkuma Līgums starp Pakalpojuma sniedzēju un Lietotāju tiek noslēgts no brīža, kad Pircējs, E-veikalā izveidojis pasūtījumu un apstiprinājis tirdzniecības kārtību (Grozs), sniedzis informāciju, kas nepieciešama pasūtījuma noformēšanai, apstiprinājis piekrišanu Noteikumiem un izvēlējies maksājuma metodi, noklikšķinājis uz pogas "Pasūtīt un samaksāt".

6.4 Izvēloties priekšapmaksu kā apmaksas veidu, Lietotājs tiks novirzīts uz maksājumu pakalpojumu sniedzēja vietni. Maksājumi tiek veikti, pamatojoties uz noteikumiem, kas pieejami maksājumu pakalpojumu sniedzēja tīmekļa vietnē.

6.5 Pēc pasūtījuma veikšanas Lietotājam tiek nosūtīta e-pasta vēstule ar informāciju par pasūtījuma pieņemšanu, t.i., pasūtīto preču sarakstu ar to vienības cenām, kopējo cenu, izvēlēto piegādes metodi un izmaksām un paredzamo piegādes laiku.

6.6 Pasūtījumā iekļauto Preču nepieejamības gadījumā Lietotājs tiek informēts par pasūtījuma statusu un pieņem lēmumu par tā izpildes veidu (daļēja izpilde, Preču aizstāšana vai Pasūtījuma atcelšana).

6.7 Kad Pasūtījums būs sakomplektēts, Lietotājam tiks nosūtīta e-pasta vēstule ar Pakalpojumu sniedzēja apstiprinājumu par Pasūtījuma izpildi.

6.8 Lietotājam ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma, nenorādot iemeslu, 14 dienu laikā no dienas, kad Lietotājs saņēmis Preces. Ja Pasūtījumā ir vairākas Preces, kas tiek piegādātas atsevišķi, šis termiņš beidzas pēc 14 dienām no datuma, kad Lietotājs saņēmis pēdējo Preci. Click&Repair pakalpojuma gadījumā atteikuma tiesību Lietotājs ir tiesīgs izmantot līdz brīdim, kad Prece tiek uzstādīta Autoservisā. Preces nedrīkst būt izmantotas vairāk, kā nepieciešams, lai noskaidrotu Preču atbilstību to aprakstam.

6.9 Atteikuma tiesība neattiecas uz juridiskām personām.

6.10 Pakalpojuma sniedzējs un Lietotājs vienojas, ka netiek pieņemtas atpakaļ Preces, kas tika pasūtītas pēc Lietotāja speciāliem pasūtījumiem un/vai pasūtītas, e-veikala meklēšanas sistēmā deaktivizējot papildus filtra funkciju “Rādīt tikai pieejamās”, tādejādi iespējojot iespēju pasūtījumā esošo Preci pasūtīt pa tiešo no Eiropas centrālās vairumtirdzniecības noliktavas (izņemot garantijas gadījumus).

6.11 Lai izmantotu atteikuma tiesības, Lietotājam ir jāinformē Pakalpojuma sniedzējs par savu lēmumu atkāpties no līguma ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, iesniedzot rakstiski, nosūtot pa pastu vai e-pastu uz šo Noteikumu 1.3.punktā norādīto adresi vai ielogojoties Kontā un pie dotā pasūtījuma nospiežot pogu "Preču atgriešana").

6.12 Lietotājs var izmantot atteikuma veidlapas paraugu, kas pieejama: https://ic24.lv/atgriesana vai Kontā pieejamo funkcionalitāti "Preču atgriešana", vai iesniedzot brīvas formas iesniegumu ar visu nepieciešamo informāciju.

6.13 Lai ievērotu atteikuma tiesības termiņu, pietiek ar to, ka Lietotājs šo Noteikumu 6.8 punktā noteiktajā kārtībā informē Pakalpojumu sniedzēju par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atteikuma tiesības termiņa beigām.

6.14 Lietotājam ir jāatgriež vai jānodod Preces Pakalpojuma sniedzējam nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad viņš informējis par atkāpšanos no līguma:

  • 6.14.1. pirkumiem ar kurjeru vai uz pakomātu – Inter Cars Latvija ofisā Plieņciema ielā 35, Mārupē, Mārupes novadā, LV-2167;
  • 6.14.2. pirkumiem ar saņemšanu veikalā – tajā pašā veikalā, kurā Prece saņemta.

6.15 Atteikuma tiesības izmantošanas gadījumā Pakalpojumu sniedzējs atgriež Lietotājam visus no viņa saņemtos maksājumus, tai skaitā Preču piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas izriet no Lietotāja izvēlētā piegādes veida, kas nav lētākais standarta piegādes veids Pakalpojuma sniedzēja piedāvājumā), ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preces saņemšanas no Lietotāja. Pakalpojuma sniedzējs atmaksā maksājumu, izmantojot tos pašus maksājuma veidus, kurus Lietotājs izmantoja sākotnējā darījumā.

6.16 Lietotājs sedz tiešās Preču atgriešanas izmaksas.

6.17 Lietotājs ir atbildīgs par Preču vērtības samazināšanos, kas izriet no tās izmantošanas citā veidā, nekā tas bija nepieciešams, lai noskaidrotu Preču atbilstību aprakstam.

7. PIEGĀDE, CENAS UN MAKSĀJUMA VEIDI

7.1 Pasūtītās Preces var tikt izņemtas kādā no Saņemšanas punktiem vai piegādātas uz Lietotāja pasūtījumā norādīto adresi Latvijā.

7.2 Detalizēta informācija par atsevišķiem Pakalpojumu sniedzēja veiktajiem piegādes veidiem ir pieejami adresē https://ic24.lv/piegade un pirkuma grozā.

7.3 Ja viena pasūtījuma ietvaros tiek iegādātas vairākas Preces, pasūtītās Preces Lietotājam var tikt nosūtītas vairāk nekā vienā sūtījumā. Šādā situācijā Lietotājam nerodas papildu piegādes izmaksas.

7.4 Pakalpojuma sniedzēja sortimentā iekļauto Preču cenas ir izteiktas eiro un ietver Pievienotās vērtības nodokli. Pakalpojumu sniedzējs var mainīt Preču sortimentu un cenas, veikt un atcelt akcijas. Izmaiņas neskar atsevišķu Preču pārdošanas līgumus, kas jau noslēgti ar Lietotājiem

7.5 Preču cenās nav iekļautas piegādes izmaksas. Par piegādes izmaksām Lietotājs tiks informēts katru reizi pirms Pasūtījuma veikšanas.

7.6 Izvēloties noteiktas piegādes metodes, Pasūtījumam var tikt ierobežoti pieejamie maksājuma veidi. Lietotājs var izvēlēties šādus maksājuma veidus:

  • 7.6.1. skaidrā naudā vai norēķinu karte (pēcapmaksa) pasūtījumiem ar saņemšanu veikalā vai ar saņemšanu un uzstādīšanu servisā (Click&Repair);
  • 7.6.2. elektroniskais maksājums ar maksājumu karti vai internetbanku (priekšapmaksa) pasūtījumiem ar piegādi ar kurjeru vai uz pakomātu. Pasūtījuma izpilde tiks uzsākta pēc tam, kad Pakalpojumu sniedzējs saņems informāciju no maksājumu pakalpojumu sniedzēja sistēmas par Lietotāja veikto maksājumu.

7.7 Pakalpojumu sniedzējs nosūtīs pārdošanas dokumentu atbilstoši nodokļu normatīvajiem aktiem, pievienojot to sūtījumam vai uz Pasūtījumā norādīto e-pasta adresi. Veicot Pasūtījumu, Lietotājs piekrīt pārdošanas dokumentu pārsūtīšanai elektroniskā veidā.

7.8 Pakalpojumu sniedzējs nodrošina Preču piegādi Lietotājam saskaņā ar “Piegāde un apmaksa” norādītajiem noteikumiem. Šie noteikumi ir provizoriski un neattiecas uz gadījumiem, kad Pakalpojumu sniedzēja noliktavā nav vajadzīgās Preces, un Lietotājs ir informēts par pasūtīto Preču trūkumu. Turklāt Lietotājs tiek informēts un piekrīt, ka izņēmuma gadījumos Preču piegāde var aizkavēties iepriekš neparedzētu apstākļu dēļ, kas nav Pakalpojumu sniedzēja kontrolē. Šādā gadījumā Pakalpojumu sniedzējs apņemas nekavējoties sazināties ar Lietotāju un vienoties par Preču piegādes un pieejamības nosacījumiem.

7.9 Pie Preces saņemšanas Lietotājam ir jāpārbauda Preču iepakojuma stāvoklis. Lietotājam ir visos gadījumos nekavējoties jāinformē Pakalpojumu sniedzēju, ja sūtījuma iepakojums ir saburzīts vai kā citādi bojāts, kā arī tad, ja sūtījumā ir nepareizas Preces, nepietiekams un/vai nepareizs Preču daudzums, nepilnīga Preču komplektācija, aprīkojums un citos gadījumos, kad piegādātais pasūtījums atšķiras no pasūtītā.

7.10 Lietotājs visos gadījumos, kad Preču saņemšanas laikā pamanījis iepakojuma un vai pasūtījuma defektus/neatbilstības, veic piezīmes uz Preces saņemšanas dokumenta/Kurjera piegādes dokumenta, vai sagatavo atsevišķu aktu par šīm neatbilstībām. Ja šādas darbības no Lietotāja puses nav veiktas, tad Pakalpojumu sniedzējs ir atbrīvots no atbildības par Preču piegādes un tās saturā esošajiem pārkāpumiem un/vai defektiem.

8. PREČU GARANTIJA

8.1 Vietnē tirgotajām Precēm tiek nodrošināta garantija atbilstoši LR likumdošanai, ja Prece tiek lietota saskaņā ar lietošanas instrukciju un atbilstoši ražotāja paredzētajiem mērķiem.

8.2 Uz Precēm, ko Pakalpojuma sniedzējs pārdod Lietotājam, attiecas visi šo preču ražotāju noteiktie garantijas nosacījumi un garantijas termiņi, kā definēts konkrētās preces tehniskajā dokumentācijā, ja tāda ir pievienota. Garantijas termiņš tiek rēķināts no momenta, kad attiecīgā prece tiek nodota Lietotājam.

8.3 Pretenzijas par iegādātajām Precēm var iesniegt, izmantojot Vietnē pieejamo garantijas pieteikuma veidlapu: https://ic24.lv/atgriesana

8.4 Prece kopā ar garantijas pieteikuma veidlapu un pirkumu apliecinošu dokumentu Lietotājam ir jānogādā Pakalpojumu sniedzējam šo Noteikumu 6.14 punktā noteiktajā kārtībā.

8.5 Garantija sedz tikai un vienīgi nekvalitatīvo rezerves daļu un nesedz ar to nomaiņu saistītos servisa darbus, kā arī nesedz transporta izmaksas (maksu par nobrauktiem km).

8.6 Pakalpojuma sniedzējs nav Preču ražotājs.

8.7 Garantija neattiecas uz eļļām, smērvielām, tehniskiem šķidrumiem, izolācijas materiāliem, spuldzītēm, drošinātājiem.

8.8 Ja Precēm, kuras nosūtītas garantijas remontam uz ārzemēm, garantijas remonts netiek veikts, jo tās atbilst ražotāja specifikācijām, standartiem, kā arī tehniskajiem nosacījumiem, kas norādīti preču tehniskajā dokumentācijā, un pilnīgi darbojas vai arī preces tika sabojātas, patvaļīgi remontējot/uzstādot, patvaļīgi izmainot komplektāciju u.tml., Preču transportēšanas un citus ar to saistītos Pakalpojuma sniedzēja izdevumus sedz Lietotājs.

8.9 Garantijā neietilpst Preces transportēšana - nogādāšana veikalā un piegāde pēc remonta. Garantijas remonti tiek veikti tikai sertificētos servisos.

8.10 Garantija nav spēkā:

  • 8.10.1. Ja bojājums radies nepareizas ekspluatācijas, pārtaisīšanas, modifikācijas, sliktas uzturēšanas, nepietiekamas uzturēšanas vai paviršas aprūpes rezultātā;
  • 8.10.2. Ja bojājums radies lietošanas instrukcijā doto norādījumu neievērošanas dēļ;
  • 8.10.3. Ja precei veikts remonts pašrocīgi, vai arī jebkurā citā servisā, kas nav sertificēts serviss;
  • 8.10.4. Ja preces ir tikušas izmantotas komerciālos nolūkos (piemēram, iznomātas, taksim, operatīvajam transportam, sporta pasākumiem);
  • 8.10.5. Ja pircējs nespēj uzrādīt pirkuma apliecinošu dokumentu un pareizi aizpildītu garantijas talonu;
  • 8.10.6. Garantija neietver normālu nolietojumu, skrambas un mehāniskos defektus, kas neietekmē preces pilnvērtīgu darbību;

9. PREČU SAŅEMŠANA UN UZSTĀDĪŠANA AUTOSERVISĀ

9.1 Atsevišķas Preču grupas Lietotājam ir iespēja pasūtīt Vietnē un saņemt Autoservisā, vienlaikus rezervējot Autoservisa apmeklējumu Preču uzstādīšanas nolūkā (turpmāk tekstā – Click&Repair pakalpojums). Preču piegādi uz Autoservisu nodrošina Pakalpojumu sniedzējs. Piegādes izmaksas tiek norādītas Pasūtījuma veikšanas brīdī.

9.2 Click&Repair pakalpojums ir pieejams ierobežotu preču grupu, galvenokārt riepu un akumulatoru, iegādei. Ja pirkuma grozā būs Preces, kurām nav pieejams Click&Repair pakalpojums, tad starp piegādes veidiem Pasūtījuma veikšanas brīdī tas neuzrādīsies.

9.3 Pasūtījuma veikšanas brīdī Lietotājam ir jāizvēlas Autoserviss, kurā Lietotājs vēlas saņemt un uzstādīt iegādātās Preces, kā arī jāizvēlas vēlamais Autoservisa apmeklējuma laiks.

9.4 Click&Repair Pasūtījuma veikšanas brīdī Lietotājs norāda savu kontaktinformāciju, tostarp savu e-pasta adresi un tālruņa numuru, kas nepieciešama Autoservisam, lai izpildītu Lietotāja veikto Pasūtījumu. Informācija par Lietotāja veikto Pasūtījumu un Lietotāja kontaktinformācija tiek nodota Lietotāja izvēlētajam Autoservisam.

9.5 Rezervācijas pakalpojuma ietvaros Infolīnija vai Autoserviss var sazināties ar Lietotāju, un Lietotājs var sazināties ar Infolīniju vai Autoservisu, lai vienotos par pārējo (piemēram, apstiprinātu apmeklējuma datumu, mainītu pasūtītās Preces utt.).

9.6 Pakalpojumu sniedzējs informē, ka neuzņemas nekādas saistības Autoservisa vārdā, neslēdz nekādus līgumus Autoservisa vārdā un nesola Lietotājam, ka Autoserviss sniegs Lietotājam kādus konkrētus pakalpojumus.

9.7 Click&Repair pakalpojuma izmantošana (pasūtījuma veikšana) pati par sevi vēl nenozīmē, ka Lietotājs ir noslēdzis līgumu ar Autoservisu vai Pakalpojumu sniedzēju par Preču komplektēšanas pakalpojuma sniegšanu vai Preču pārdošanas līgumu.

9.8 Līgums par Preču pārdošanu Click&Repair pakalpojuma gadījumā tiek noslēgts tikai starp Autoservisu un Lietotāju.

9.9 Autoservisa piedāvātie Preču uzstādīšanas pakalpojumi tiek sniegti, pamatojoties uz līgumu, kas noslēgts starp Autoservisu un Lietotāju. Pakalpojuma sniedzējs informē, ka nav atbildīgs par Autoservisa darbību vai bezdarbību, kā arī par Autoservisa veikto jebkura Līguma izpildi, ko Autoserviss ir noslēdzis ar Lietotāju.

9.10 Tas, ka Lietotājs izmanto Click&Repair pakalpojumu, neuzliek Lietotājam pienākumu izmantot kādus Autoservisa sniegtos pakalpojumus vai slēgt līgumus ar Autoservisu.

10. PERSONAS DATI

10.1 Lietotāju, Reģistrēto lietotāju un sūdzību iesniedzēju personas datu administrators ir Pakalpojuma sniedzējs.

10.2 Plašāka informācija par personas datu apstrādi, tostarp informāciju par viņu tiesībām, var atrast Privātuma politikā.

11. NOTEIKUMU IZMAIŅAS

11.1 Pakalpojumu sniedzējs ir tiesīgs vienpusēji mainīt šos Noteikumus, ciktāl tas nav individuāli saskaņots ar Lietotāju, pamatotu iemeslu dēļ. Par pamatotu iemeslu tiek uzskatīti:

  • 11.1.1. Latvijas Republikas teritorijā vispārēji piemērojamo tiesību aktu noteikumu izmaiņas, ciktāl šādas noteikumu izmaiņas maina Noteikumu saturu vai uzliek Pakalpojumu sniedzējam pienākumu šo saturu noteiktā veidā mainīt;
  • 11.1.2. valsts pārvaldes iestāžu lēmumu, ieteikumu, pienākumu vai līdzīga rakstura aktu izdošana, ciktāl iepriekš minētie administratīvie akti groza Noteikumu saturu vai uzliek Pakalpojumu sniedzējam pienākumu šo saturu noteiktā veidā mainīt;
  • 11.1.3. jaunu Vietnes vai Pakalpojumu funkcionalitāšu ieviešana no Pakalpojumu sniedzēja puses vai to esošā apjoma modificēšana - šajā gadījumā ir pieļaujamas izmaiņas Noteikumu saturā, ciktāl tas ir saistīts ar šādām jaunām vai pārveidotām funkcionalitātēm vai Pakalpojumiem;
  • 11.1.4. Pakalpojumu sniedzēja veiktu jaunu IT sistēmu ieviešanu vai esošo IT sistēmu pārveidošanu - šajā gadījumā ir pieļaujama Noteikumu satura maiņa tādā apjomā, kas ir objektīvi nepieciešams un tieši saistīts ar augstākminēto IT sistēmu ieviešanu vai grozīšanu;
  • 11.1.5. tiesas vai administratīvu lēmumu izdošana, kas noteic, ka līguma noteikumi, kas ir analogi Pakalpojumu sniedzēja izmantotajiem, var būt pretrunā likumam, jo īpaši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam - šajā gadījumā ir pieļaujamas izmaiņas Noteikumu saturā, ciktāl tas ir saistīts ar pirkumu vai Pakalpojumu līgumiem;

11.2 Pakalpojuma sniedzējs informē Lietotāju Noteikumu izmaiņām, publicējot Vietnē informāciju par:

  • 11.2.1. plānoto Noteikumu grozījumu saturu;
  • 11.2.2. izmaiņu spēkā stāšanās datumu;
  • 11.2.3. vienotu Noteikumu saturu pēc izmaiņām.

11.3 Noteikumu izmaiņas stājas spēkā Pakalpojumu sniedzēja norādītajā datumā, agrāk kā 14 (četrpadsmit) dienas no Lietotāju informēšanas par Noteikumu izmaiņām 11.2.punktā norādītajā veidā. Grozītie Noteikumi attiecas uz Lietotāju, kurš neizbeidz līgumu par konkrētā pakalpojuma sniegšanu pirms Noteikumu grozījumu spēkā stāšanās dienas. Līguma par konkrēta pakalpojuma sniegšanu izbeigšana notiek saskaņā ar šiem Noteikumiem.

12. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

15.1 Noteikumi stājas spēkā 2024.gada 3.jūlijā.

15.2 1.pielikums (atteikuma veidlapa) ir Noteikumu neatņemama sastāvdaļa.

Noderīga informācija:
Iepriekšējie noteikumi:
  • Lietošanas noteikumi no 01.01.2023 līdz 02.07.2024.